maanantai 28. joulukuuta 2009

Vauhtia ja vipinää

Tässä muutama kuva leikkitunnilta. Kahviminuutti oli ainoa hetki, jolloin oli mahdollista saada yhtään kuvaa, joissa koira näkyy kokonaan :) Tunneilla oli tänään kahdeksan pentua, joista Bati ja amstaffipoika Huntti oli riehakkaimmat. Näistä kahdesta saatiinkin uusi lenkkipari. Huomenna koitetaan sitte uudestaan saada kuvia muistakin koirista kun ei enää ujostella, toivottavasti. Bati kävi tänään myös punnituksessa, 5,5kg ja terve, vilkas poika.








4 kommenttia:

  1. Ollaan me vaan niin isoja poikia :D, vai mitä Bati. Mullakin oli viime keskiviikkona mittarinneulat vitosessa ja se oli ennen Jouluu, ni varmaan aika samoissa ollaan. Se vaan on epistä, et mut on laitettu VAIN kolmelle ruoalle päivässä. Mut onneks mä oon nopee ja ehdin aina välillä varastaa isojen poikien kupista parhaat palat, ku ne on aivan liian hitaita mulle. Mukavaa leikkituntii huomennakin. Mä sit kerron ens viikolla miten mulla meni.

    Terv. Veljesi Vallu

    VastaaPoista
  2. Hihii, siellä on pojilla painit meneillään taustalla :D Tänään uusiks, jos vaan muistan ottaa sen Batin matkalla kyytiin kun tuun hakemaan sua töistä :)

    VastaaPoista
  3. Vallu,arvaa,en mäkään saa ko kolme ruakaa päivässä. Menee puolet ajasta aina kerjäämiseen. Koska taas leikitään kimpassa?

    -Bati-

    Ria, mä soitan ja muistutan et haet myös Batin :) Ketä Huntti sit nylkyttäis jos Bati jäis kotiin ja toisin päin?

    VastaaPoista
  4. Bati, mä komennan, et äiskä ottaa yhteyttä sun mamiin. Mulle sopis riehuminen koska vaan, vaiks keskellä yötä, mut äiskä saattas olla eri mieltä :D

    Terv. Vallu Valdemar

    VastaaPoista