tiistai 19. tammikuuta 2010

Moon jo iso poika!

Hips vaan kaikki! Taas on tovi vierähtänyt kun oon viimeksi kirjoittanut. No aluks voisin kertoo mun uudesta vuodesta. Oltiin kolmistaan maman ja iskän kanssa mökillä Karjalohjalla, siellä oli i-ihanaa, tosi kylmä mut ihanaa. Mä näin ekaa kertaa saunan ihan tosi läheltä, en kyllä käyny löylyssä :) Mökillä oltiin torstaista lauantaihin ja sunnuntaina käytiin Vallu veljen luona ja siellä oli koko meidän sisaruskatras; Vallu, Martta, Peppilotta ja mie, me riehuttiin, juhlittiin kolme kuukatissynttäreitä ja syötiin kakkua, njam!

Se uudesta vuodesta. Mä oon käyny vuosaaressa leikkimässä Onnin ja Milon kanssa, siitä on pari kuvaakin. Se isompi musta on siis Onni ja pitkulainen musta Milo. Ja sit meidän naapurirappuun on muuttanu sellanen mahtava pikku koira, iskä selvitti et sen rotu on jokuterrieri :) Ja Shaggy on sen nimi. Mun leikkikaverin Huntin kanssa ei oo vielä päästy lenkkeilee ku meijän äidit on aina eriaikaa töissä, mut kyl me keritään.

Mulla vaihtuu kovaan tahtiin hampaat ja musta on ihana pureskella kaikkea kovaa, tai sormia. Mä oon treenaillu seisomista ja mama yrittää opettaa mulle jotain odottamista,rauhottumista ja seuraamista ja milloin mitäkin. Välillä on kiva näyttää et osaan. Niin joo mama on puhunu jostain pentunäytelyhommasta maaliskuussa, siks varmaan harjoitellaan :)

Mutta tässä kaikki tällä erää, moiks!

-Bati-













5 kommenttia:

  1. Ihanaa nähdä Bati susta pitkästä aikaa kuvia ja kuulla kuulumisia :)! Söpö höristelykuva toi viimeinen, varmaan se äiskäkin tykkää tosta :P!

    VastaaPoista
  2. Joo, se on ihan hulluna tohon :) Kuulin et oot tulossa loppukuusta tänne meille paijjaa ja rapsuttaa mua :D

    VastaaPoista
  3. Moikka Bati Veli!

    Voi veljet, ku sul hieno mustavalkonen peti (äiskä oikeen kuolaa) ja hienoi kavereit ja hienoi asentoi, mut tieks mitä? Me juhlittiin sillon JO neljänsii kuukautisii, et sulla varmaan on samoi muistikatkoksii, ku mun äiskällä :D.

    Multa kans lähtee hampaita ja isot pojat nauraa. Must se on epistä. Mä en tajuu, miks iskä ja äiskä oli niin ilosii, ku ne sai kaks hammasta talteen. Ihan outoi tyyppei.

    Meil kans höpistään jostain näytelmistä ja siks mäkin oon joutunu raatamaan (koitetaan veli kestää noit naisten höpötyksii).

    Toivottavasti nähdään taas pian.

    Terv. Veljesi Vallu valdemar

    VastaaPoista
  4. Nonni, äiti pitää mua pikkuvauvana niin menee sekaisin ikä ja kaikki, hitsi! Koska voitais leikkiä taas, tää kylmä sää on inha ko ois energiaa kulutettavana aivan hirmumäärä.

    -Bati-

    VastaaPoista
  5. Miten ois ens viikon sunnuntaina pikku riehat? Mua leikityttäs ihan kamalasti ja onhan meil alkuviikosta ne kuukautisetkin :D. Sano iskälle ja äiskälle, et laittaa mun äiskälle viestii, et sopiiks. Saattaa kato sillon Jennakin tulla paikalle.

    Terveisin riehumista kaipaava veljesi Vallu

    VastaaPoista